Hopi Kullanıcı Sözleşmesi

1. Taraflar

İşbu Üyelik/Kullanıcı Sözleşmesi ("Sözleşme") şirket merkezi Maslak Mah. AOS 55. Sokak 42 Maslak Sitesi No:4 Kat:8 Kolektif House Sarıyer/İstanbul adresinde bulunan BNR Teknoloji A.Ş. (“BNR”) ile Kullanıcı arasında akdedilmiştir. İşbu Sözleşme, Kullanıcılar’ın Hopi mobil uygulaması (“Mobil Uygulama” ya da “Hopi”), https://hopi.com.tr/ (“Site”) ve/veya ileride BNR tarafından belirlenebilecek diğer kanallar üzerinden üye olması suretiyle Sözleşmede bahsi geçen kampanya ve hizmetlerden yararlanmasına ilişkin koşul ve şartların belirlenmesi için düzenlenmiştir.

Mobil Uygulama veya Site üzerinden kaydolunabilen Cüzdan, HopiPay ve Harcamaya Hazır Limit hizmetleri sırasıyla TURK Elektronik Para A.Ş. ve TURK Finansman A.Ş. tarafından sağlanmakta olup sırasıyla https://hopi.com.tr/mailing/Hopipay/kullanici_sozlesme.html, https://www.kredim.com.tr/dosya/Kullanici-Sözlesmesi.pdf bağlantılarında yer alan kendi sözleşmelerine tabidir.

2. Tanımlar

İşbu Sözleşmede veya Mobil Uygulama içinde geçen ifadeler, aksi açıkça anlaşılmadıkça;

Boyner Grubu Şirketleri: Boyner Holding A.Ş. bünyesindeki Boyner Grubu Şirketleri; Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş., Altınyıldız Tekstil ve Konfeksiyon A.Ş., BR Mağazacılık Ticaret A.Ş. BB Perakende Mağazacılık, Sanayi ve Ticaret A.Ş., Brandcode İthalat İhracat ve Ticaret A.Ş., ve Boyner Holding A.Ş.'ye bağlı diğer şirketler ile mevcut-müstakbel iştirakleri,

Cüzdan: TURK Elektronik Para A.Ş. tarafından sağlanan hizmetlerle birlikte Hopi tarafından Kullanıcı’ya sağlanan dijital cüzdanı,

Harcamaya Hazır Limit: TURK Finansman A.Ş. tarafından Mobil Uygulama üzerinden sunulacak olan kredilendirme hizmetleri kapsamındaki ürünü,

Hopi İşyer(ler)i: Hopi Kampanya ve/veya hizmetleri çerçevesinde Kullanıcılar'a alışveriş imkanı ve muhtelif fırsat ve avantajlar sunan, alışverişlerinde Paracık veya başka imkanlar kazandıran ve/veya kullandıran Boyner Grubu Şirketleri ile Sözleşme içinde, Mobil Uygulama ve/veya Site’de yahut Kampanya duyurularında belirtilip BNR ile aralarındaki iş ilişkileri çerçevesinde değişebilecek mağazalar ve işletmeciler (mesafeli satış yapan e-ticaret siteleri, çağrı merkezinden satış birimleri vb. dahil) ve diğer anlaşmalı kuruluşları,

HopiPay Kart: 6493 sayılı Ödeme ve Menkul Kıymet Mutabakat Sistemleri, Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para Kuruluşları Hakkında Kanun kapsamında elektronik para olarak değerlendirilecek, TURK Elektronik Para A.Ş. tarafından Mobil Uygulama üzerinden kendisi ve/veya alakalı hizmetler sunulacak olan, yeniden yüklenebilir, ön ödemeli fiziki ve sanal kartları,

İş Ortakları: Hopi Kampanya ve/veya hizmetleri çerçevesinde, -uygun düştüğü ölçüde Hopi İşyerleri, reklam verenler, ürün ve hizmet sağlayıcılar dahil olmak üzere- Hopi’nin iş birliğinde bulunduğu firmaları,

Kampanya(lar): Kullanıcılar’ın bir kısmı ya da tamamının Hopi dahilinde kampanyalı/kampanyasız hak kazanıp istifade edebileceği Paracıklar ve BNR'nin öngöreceği Hopi İşyerleri ile varacağı mutabakatlar uyarınca Kullanıcılar’a Hopi üzerinden sağlanan ve Mobil Uygulama’nın ilgili sayfa ve alt sayfalarında diğer ve özel şartları (da) belirtilen Hopi ve/veya İşyerleri mali veya gayri mali teklifleri, imkanları ve fırsatlarını,

Kişisel Veriler: Kullanıcılar’a ilişkin her türlü bilgiyi,

Kullanıcı(lar): Mobil Uygulama’yı akıllı cihazlarına kurmak suretiyle, Site üzerinden ya da sair mevcut veya müstakbel yöntemler ile, BNR'nin belirlediği kapsam, usul, kriterler ve şartlar çerçevesinde Hopi içeriğindeki bilgilerden, özellik, servis ve imkanlardan yine belirlenmiş şartlara ve kriterlere göre yararlanacak, işbu Sözleşme'nin tarafı olan Kullanıcı gerçek kişileri,

Mobil Uygulama/Hopi: BNR tarafından geliştirilen ve kapsamı, özellikleri, şartları ve uygulama esasları işbu Sözleşme'de belirtilen; Mobil Uygulama veya Site üzerinden üye olan gerçek kişilerin Hopi hizmetleri, kampanya imkanları ve diğer hususlardan haberdar olmaları ve yararlanmaları ve BNR’nin İş Ortakları tarafından geliştirilen alternatif ödeme ve/veya sadakat kart, dijital kart sistemlerinden istifade imkanı sunan akıllı cihaz uygulaması ve/veya sistemini,      

Nakit İade: Kullanıcılar’a TURK Elektronik Para A.Ş. tarafından Cüzdan ve HopiPay aracılığıyla sunulan elektronik para hizmetleri kapsamında, HopiPay Kart sahibi Kullanıcılar’ın Hopi ve İş Ortakları ile birlikte yürütülen özel/genel Kampanyalar ve iş ortaklıkları kapsamında Site veya Mobil Uygulama üzerinden yapılan yönlendirme ile İş Ortakları’ndan yaptıkları alışverişlerden hak kazandıkları kazanımların TURK Elektronik Para A.Ş. tarafından HopiPay Kartlarına para iadesi yapılmasını,                                                                                                         

Paracık(lar): Kullanıcılar’ın; Hopi İşyerleri’nden Ürün alışverişleri veya Hopi üzerindeki oyunların hedeflerini ya da başka marka veya Hopi İşyerleri ile birlikte yürütülen kampanyalar dahil BNR'nin belirleyeceği anket katılımı ya da çark çevirme dahil diğer bazı işlemleri gerçekleştirmek suretiyle elde edecekleri ve (aksi işbu Sözleşme’de ve/veya Kampanya katılım koşullarında yahut Kampanya duyuru metninde öngörülmedikçe) diledikleri herhangi bir Hopi İşyeri’nde alışverişlerinde fiyat indirimi, bedelsiz Ürün, hediye Ürün ve hizmet veya hediye çeki vb. alabilmelerini temin eden, kazanım/kullanım itibari ile değeri ve sair her türlü kazanım/kullanım koşulları BNR tarafından genel olarak veya İşyeri yahut Kampanya bazında belirlenen ve BNR tarafından farklı kullanım amaçları, kazanım koşulları veya kampanya türlerine göre tanımlanabilecek “hediye Paracık”, “akaryakıt Paracık” da dahil olmak üzere çeşitli türleri de içerebilen ödül puanı ve muadillerini,

Sözleşme: BNR ile Kullanıcı arasında Mobil Uygulama ve/veya Site üzerinden üye olunması suretiyle Sözleşme’de bahsi geçen kampanya ve hizmetlerden yararlanmasına ilişkin koşul ve şartların belirlenmesi için akdedilmiş işbu Sözleşme'yi,

Ürün(ler): Hopi İşyerleri’nce Kampanyalar dahilinde Kullanıcılar’a satışı yapılan perakende ürün, mal ve/veya hizmetleri,

ifade etmektedir.

3. Hopi Üyeliği

3.1. Hopi sadakat programı üyelik sistemi ile çalışan ve genel olarak kişiselleştirilmiş pazarlama ve hedeflenmiş reklamcılık faaliyeti yürüten ortak bir sadakat programıdır. Hopi sadakat programına Mobil Uygulama ya da Site’de yer alan işbu Sözleşme’nin onaylanması ile ve Türkiye’de geçerli bir telefon numarası ve bir mobil akıllı telefon ya da tablet benzeri bir cihaz ile üye olunabilir.

3.2. Hopi üyeliği cep telefonu numarası üzerinden yapılmaktadır. Mobil Uygulama’nın ilk kurulumu sırasında Kullanıcı tarafından verilen cep telefonu numarasının iptali veya değişmesi ya da akıllı cihazın kaybı veya çalınması halinde Kullanıcı’nın o güne kadar edindiği haklar ve imkanlar sona erebilir. Cep telefonu numarasının iptali veya değişikliği durumunda, Kullanıcı’nın hesabında bulunan ve geçerlilik süresi sona ermemiş Paracık’ların tamamının, söz konusu iptal veya değişiklik işleminden önce kullanılmış olması gerekmektedir. Kullanıcı, cep telefonu numarasının iptali veya değişikliğinden önce, hesabında mevcut Paracık’ları BNR tarafından belirlenecek günlük işlem limitlerine uygun şekilde ve parça parça olmak üzere yeni cep telefonu numarasına devredebilir.  

3.3. Her bir Kullanıcı’nın aynı üyelik bilgileri ile tek bir kaydı olabilir. BNR tarafından aynı üyelik bilgilerinden bir ya da birkaçıyla oluşturulmuş farklı üyelikler tespit edilirse BNR tek taraflı olarak bilgilerin güncellenmesi, üyeliklerin birleştirilmesi, düzeltilmesi, kart iptali dahil olmak üzere uygun gördüğü diğer tedbirleri de derhal uygulayabilecektir.

3.4. Herhangi bir Kampanya’dan yararlanmak isteyen Kullanıcılar, Mobil Uygulama’da yer alan Hopi karekodunu ilgili Hopi İşyeri’nde mobil cihazında göstererek, Hopi İşyeri’ndeki ilgili cihazda taratarak/tuşlayarak, Hopi İşyeri’nin elektronik ticaret sitelerinde yer alan özel kod alanlarına Mobil Uygulama üzerinden alınabilen Kampanya kodunu manuel olarak girerek veya sair yöntemlerle ibraz ederek imkanlardan yararlanabilecek, Paracık veya başka bir imkan kazanıp kullanabilecektir. Ayrıca Kullanıcı, Mobil Uygulama üzerinden edindiği bilgiler veya linklerden istifade ederek ve/veya ilgili Hopi İşyeri’nin fiziki mağazaları veya elektronik ticaret mağazalarına ulaşarak, ilgili Hopi Kampanyası şartları ve Hopi İşyeri’nin satış uygulamaları ve esasları çerçevesinde alışveriş yaptığında Paracık ve/veya Nakit İade gibi diğer imkanları kazanabilecek veya kullanabilecektir.

3.5. İleride Hopi'ye yeni özellikler veya imkanlar eklendiği ve/veya BNR tarafından yeni özellikler veya imkanlar kullanıma açıldığı taktirde; Kullanıcılar, BNR tarafından belirlenen kurallar dahilinde bu yeni özellik ve imkanlardan yararlanabileceklerdir. Site veya internet tabanlı diğer ortamlar üzerinde Hopi’nin belirli özelliklerinden yararlanmaya imkân verilmemesi veya bazı özelliklerinin bu ortamlarda sunulmaması BNR’nin takdirindedir.

3.6. Kullanıcılar, Hopi İşyerleri'nin ve/veya İş Ortakları’nın mağazalarına ve elektronik ticaret ve mesafeli satış sitelerine, mal/hizmet bilgilerine, varsa Kampanya bilgilerine Mobil Uygulama üzerinden ürün, mal ve hizmet adı ya da marka adı veya herhangi bir niteliği ve niceliği bazında arama yaparak ulaşabileceklerdir. Bu tür arama işlemleri için Mobil Uygulama üzerinden Hopi’ye girilecek her türlü bilgi ve belgelerin temin edilmesi ve arama işlemi için iletilmesi bakımından, fikri-sınai haklar, ticari sırlar, kişilik hakları ve Kişisel Veriler’e ilişkin olanlar dahil olmak üzere tüm sorumluluk münhasıran Kullanıcılar'a aittir.

3.7. Mobil Uygulama’nın kullanımı ücretsiz olmakla beraber;

a) Mobil Uygulama kullanımının gerektirdiği her türlü haberleşme ve iletişim giderleri, servis sağlayıcısı ile şahsi anlaşmasına göre Kullanıcı’ya aittir.

b) Mobil Uygulama’daki Kampanyalar’dan istifade ile Hopi İşyerleri’nden herhangi bir yöntem ile yapılacak alışveriş işlemleri ve bağlantılı işlemler doğrudan Kullanıcı ile ilgili İşyeri arasında olduğundan alışveriş bedelleri ve diğer bedeller Kullanıcı’ya aittir.

c) Kullanıcı’nın Paracık kazandığı bir ürünü iade etmesi halinde, Hopi nezdinde başka yeterli Paracık’ı yok ise, söz konusu ürünü alırken kazandığı Paracık tutarını ödemesi gerekir; Hopi'nin uygulamasına göre iade ettiği ürünü satın aldığı İşyeri veya satın aldığı ürün sebebi ile kazandığı Paracık'ı kullandığı İşyeri veya BNR, o Paracıklar’ın parasal-nakdi değeri olan tutarı iade tutarından düşmek suretiyle Kullanıcı'dan derhal tahsil eder.

ç) Kullanıcı’dan (yeni) bir ücret, masraf ve sair bedel talep edilmesi söz konusu olan yeni Hopi özellikleri ve servislerinin uygulamaya alınması halinde, bunlar için Mobil Uygulama üzerinden Kullanıcı’dan duruma göre genel veya işlem bazında ayrıca onay alınır.

4. Genel Hükümler

4.1. BNR, Kullanıcı ve Hopi İşyeri arasındaki tüketici işlemlerinin herhangi bir aşaması veya neticesi açısından ilgili Hopi İşyeri, başka herhangi bir tedarikçi veya Kullanıcı'nın aracısı, vekili, komisyoncusu, acentesi, ortağı, pazarlamacısı, bayisi ya da temsilcisi değildir. BNR, Kullanıcılar ve Hopi İşyerleri arasındaki Ürün alışverişleri kapsamındaki satış işlemlerine veya sair tüketici işlemlerine herhangi bir surette aracılık etmemektedir.

4.2. Hopi İşyerleri’nin ve İş Ortakları’nın mağazalarına, elektronik ticaret platformlarına ve satış sitelerine ve/veya bazı Ürün bilgilerine Mobil Uygulama üzerinden ulaşılabilmesi ve Kullanıcılar'ın bu suretle bilgilenmeleri Hopi'nin Kullanıcılar'a Kampanyalar ve hizmetleri dahilinde sağladığı bir kolaylıktan ibarettir. Ürünler'e, Hopi İşyerleri ve İş Ortakları’nailişkin her türlü özellik, nitelik ve nicelikler, Kullanıcı tarafından satın alma işlemleri ile sair tüketici işlemleri sadece Hopi İşyerleri ve İş Ortakları ile Kullanıcı arasındadır. Bu hususlara ilişkin kanuni bilgilendirmeler ve satış sözleşmesinin yapılması, Kullanıcı’dan satış işlemi uyarınca yapılacak tahsilatlar ve/veya diğer işlemler, bunlarda oluşabilecek aksaklık ve yanlışların giderilmesi, satış sonrası için mevzuatta öngörülmüş sorumlulukları münhasıran Hopi İşyerleri'nin/İş Ortakları’nın ve Kullanıcılar'ın sorumluluğundadır. BNR, bu tüketici işlemleri bakımından yalnızca Paracık kazanımı ve/veya kullanımı gibi hususlarda, kendisine intikal ettirilmiş sorunlar itibari ile uyuşmazlığın giderilmesi için müdahil olur.

4.3. Kullanıcılar'a sağlanan Kampanya ve imkanların koşulları, Paracık kazanılacak ve/veya kullanılacak haller dahil, Ürün türü, miktarı, cinsi ve geçerlilik süreleri itibari ile BNR ve ilgili Hopi İşyeri’nce belirlenir. Bu imkanlar ancak geçerlilik süreleri içinde kazanılabilir ve/veya kullanılabilir. Buradaki genel kuralların yanı sıra Kampanya bazında geçerli diğer ve özel yararlanma şartları Mobil Uygulama'daki ilgili Kampanya ana sayfasında veya alt-devam sayfasındaki  <Kullanım Şartları> bağlantısına tıklanarak görülebilir ve/veya ilgili Hopi İşyeri'nde de duyurulabilir. Bunlar, ilgili şartlarda ya da bu Kullanıcı Sözleşmesi’nde belirtilen nedenlerle değiştirilebilir veya tamamen iptal edilebilir.

4.4. BNR gerek mücbir sebep hallerinde gerek genel olarak bu Kullanıcı Sözleşmesi'nde açıkça üstlendiği edim ve sorumluluklar ile emredici kanunlarda kendisi için belirlenmiş mükellefiyetler dışında, Kullanıcılar’a (veya Hopi İşyerleri’ne) karşı, doğrudan/dolaylı surette herhangi bir taahhüt ve mesuliyet altında bulunmamaktadır.

4.5. Hopi İşyerleri önceden haber verilmeksizin her zaman değişebilir, bazı Hopi İşyerleri Hopi kapsamından ayrılabilir veya yeni Hopi İşyerleri Hopi kapsamına dahil olabilir.

4.6. BNR, Kullanıcı'ya karşı haklarını ve/veya üstlendiği yükümlülüklerini doğrudan veya Hopi İşyerleri marifeti ile kullanabilir.

4.7. BNR, (i) ilgili mevzuat veya teknikte meydana gelen gelişmeler, (ii) Kullanıcılar'a sağlanan özellik ve imkanlara göre mevcut özelliklerin/hizmetlerin durdurulması ya da yeni özelliklerin/hizmetlerin eklenmesi, (iii) güvenlik standartlarının değiştirilmesi, (iv) Hopi İşyerleri veya İş Ortakları ile yeni iş birlikleri yapılması ya da bu kişilerle yapılan mevcut iş birliklerinin kapsamının değiştirilmesi veya sona erdirilmesi, (v) Mobil Uygulama üzerinde üçüncü kişiler tarafından sunulan hizmetlerde bu üçüncü kişiler tarafından değişiklikler yapılması, (vi) herhangi mahkeme kararı ya da idari kararın yerine getirilmesi gibi hukuki zorunlulukların bulunması ve (vii) daha önce sunulan herhangi bir özelliğin/hizmetin sunulmasının imkansız hale gelmesi yahut gereği gibi sunulmasını önleyecek derecede zorlaşması nedenleri ile birlikte işbu Sözleşme’de belirtilen ve niteliği gereğince haklı bir neden teşkil ettiği anlaşılan hallere yahut BNR’ye bu kapsamda yetki veren hükümlere dayalı olarak işbu Kullanıcı Sözleşmesi’ni tek taraflı olarak, Kullanıcılar’ın ayrıca onayı gerekmeksizin değiştirme hakkını saklı tutar. BNR, işbu kapsamda Mobil Uygulama'nın bazı özelliklerinde, Paracıklar dahil olmak üzere Kullanıcı imkanlarında revizyonlar ve iptaller, Hopi İşyerleri'nde ve Kampanyalar’ın içeriğinde, zamanlamasında ve istifade şartlarında da tek taraflı değişiklikler, ertelemeler ve iptaller yapma hakkını saklı tutar. Bu tür değişiklikler BNR ve/veya ilgili İşyeri tarafından Mobil Uygulama üzerinden yayınlandığı veya uygun diğer yöntemler ile duyuruldukları tarihten itibaren ya da ilgili duyuruda değişikliklerin uygulanacakları belirtilen tarihten itibaren geçerli kabul edilir.

4.8. Hopi'yi kullanmaya devam eden Kullanıcılar bu revizyonları, değişiklikleri, iptal işlemlerini ve öngörülen yeni kullanım şartlarını kabul etmiş sayılırlar. Hopi'nin ödeme sistemi veya elektronik para ya da mobil ticaret fonksiyonu gibi genel veya sınırlı yeni özellikler kazanması/kullanıma açılması, Kullanıcılar'dan Mobil Uygulama'yı kullanmaları için herhangi bir bedel istenmesi gibi bazı durumlarda ayrıca Mobil Uygulama üzerinden ve sair yöntemler ile izinleri istenebilir.

4.9. Mobil Uygulama’ya ilişkin tek kullanımlık parola (OTP) gibi şifre kodları dahil olmak üzere bilgilerini ve genel olarak Mobil Uygulama’nın yüklü olduğu cihazların korunması, bunların ve/veya içerdiği bilgilerin üçüncü kişilerin eline geçmemesi için gerekli tedbirlerin alınması münhasıran Kullanıcılar’ın sorumluluğundadır. BNR, bu üçüncü kişilerin fiillerinden herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir.

4.10. Mobil Uygulama üzerinden veya sair uygun yöntemler ile istenen/bildirilen güncellemelerin, duruma göre Mobil Uygulama’nın tekrar indirilmesi/kurulumu dahil Kullanıcı tarafından yapılması ve Kullanıcı’nın Mobil Uygulama’dan yararlanabilmek için gerekli onayları vermesi gerekir.

4.11. Herhangi bir nedenle güncellemeleri yapmayan Kullanıcılar, oluşabilecek güvenlik risklerinden, mevcut, değişen veya yeni Hopi özellikleri ve/veya şartlarından istifade hususlarında meydana gelebilecek aksaklıklardan münferiden sorumludur. BNR tarafından Kullanıcılar’a yapılacak bilgilendirme amaçlı genel ve özel iletiler-bildirimler Mobil Uygulama'da duyurulur veya sair şekilde Kullanıcı’ya iletilir. Kullanıcının cihazını mobil (data) iletişimine kapatması veya Mobil Uygulama’nın Profilim/Ayarlar/Bildirim Seçenekleri ve/veya cihazın Ayarlar bölümünden ya da BNR'ye diğer kanallardan bildirerek ileti alımlarını engellemiş/durdurmuş olması veya Mobil Uygulama’yı çalıştırmaması yahut geçici ya da daimi olarak cihazını kullanmaması veya cihazına ulaşamaması sebebi ile söz konusu Hopi bildirimlerini alamaması yahut görmemesi hallerinde sorumluluk münferiden Kullanıcı'ya aittir.

5. Paracık Kazanımı, Kullanımı, Devredilmesi ve Kullandırılması

5.1. Hopi'deki Paracıklar ödül puanlardır. Bunlar ilgili mevzuat kapsamında elektronik para mahiyetinde olmadıkları gibi, Hopi veya Hopi İşyerleri para transferleri yapan ödeme kuruluşu veya hizmet kuruluşu değillerdir. Hopi'ye bu ve diğer alternatif ödeme sistemi/mobil ticaret özelliğinin yahut sadece kart saklama ve işlem yönlendirme özelliğinin dahil edilmesi ve Kullanıcı'nın bundan yararlanmak istemesi veya onayı halinde, ilgili tüm taraflar bu sistemlerin uygulaması için ilgili mevzuatın ve yetkili kuruluş(lar)ın ilgili hizmetleri bakımından kendileri için öngördüğü hukuki işlemleri, iş, gerek ve sorumlulukları yerine getirirler.

5.2. Paracık kazanım, kullanım ve iptal işlemleri burada belirtilen esasların yanı sıra, ilgisi ölçüsünde ve sınırlı olarak, Hopi'nin Hopi İşyerleri ile anlaşmasına ve/veya Kullanıcı’nın söz konusu Hopi İşyeri ile arasındaki sözleşme hükümlerine tabidir.

5.3. Kullanıcılar’ın Hopi ve İş Ortakları ile birlikte yürütülen özel/genel Kampanyalar ve iş ortaklıkları kapsamında, Site veya Mobil Uygulama üzerinden yapılan yönlendirme ile İş Ortakları’ndan gerçekleştirdikleri alışverişlerden hak kazandıkları kazanımlar, BNR tarafından Kullanıcılar’a Nakit İade, Paracık veya BNR tarafından ileride belirlenecek farklı bir imkan olarak sağlanabilecektir. Bu yöntem ile Paracık kazanımı, kullanım ve iptal işlemlerine ilişkin esaslar, burada belirtilen esasların yanı sıra, BNR tarafından ilgili kullanım şartlarında veya kullanım koşullarında belirtilir.

5.4. Kullanıcılar, Hopi İşyerleri'nden yaptıkları alışverişler üzerinden, BNR'nin ilgili Hopi İşyeri ile arasındaki sözleşmede belirlenen veya ilgili Kampanya özelinde ayrıca belirlenecek şartlarda Paracık kazanabilir ve kazandıkları tüm Paracıklar’ı yine Hopi İşyerleri’nde, kampanya şartları dahilinde kullanabileceklerdir.

5.5. Paracık kazanım ve kullanım koşulları, BNR tarafından her Kampanya için ilgili Hopi İşyeri ile anlaşmasına göre belirlenir. Bazı Hopi İşyerleri Paracık kazandırmayan/kullandırılmayan Hopi Kampanyaları’na dahil olabilecekleri gibi, sadece kendilerinden kazanılmış Paracıklar'ı kullandırdıkları Kampanyalar da yapılabilir. Bunlar Mobil Uygulama üzerinden ilgili Kampanya sayfalarındaki <Kullanım Şartlarında> veya Paracık bilgileri bölümünden sorgulanabilir.

5.6. Paracık, Hopi'nin Paracık kazandıran Kampanyalar’ı kapsamındaki alışverişlerde kazanılabilir. Kazanılan Paracıklar, Ürün türü, ilgili Hopi İşyeri, Kampanya'nın mahiyeti ve/veya Ürün alış bedeli yahut toplam alışveriş bedeli itibari ile belirlenen bir sürenin geçmesini takiben sistem tarafından belli bir zamanda otomatik olarak yüklenir. Paracıklar, ilgili Kampanya koşulları dahilinde BNR tarafından belirlenen zamandan itibaren Hopi İşyerleri'nin belirli mağazalarında ve/veya Ürünler'inde kullanılabilir.

5.7. Hopi ve/veya Hopi İşyerleri, bir alışverişe bağlı olarak veya olmaksızın hediye Paracık da sunabilir. Bu tür hediye Paracıklar'da, kazanım ve/veya kullanım koşulları, geçerlilik süresi veya ilgili ürünlerin iadesinde yapılacak işlemler bakımından olağan Paracık kazanım ve/veya kullanımına göre farklı esaslar geçerli olabilecektir. Bu esaslar ilgili Kampanya sayfasındaki <Kullanım Şartlarında> veya kullanım koşullarında belirtilir ve ancak o özel esaslar çerçevesinde kullanılabilirler.

5.8. BNR ve/veya Hopi İşyerleri nezdindeki kayıtlarda şüpheli veya riskli kazanım ya da kullanım fark edilen durumlarda, güvenlik amacı ile, Paracık yüklemesi işlemi ve/veya yüklenmiş Paracıklar'ın kullanımı bu husustaki incelemeler sonuçlanıncaya kadar ertelenebilir ve/veya askıya alınabilir. Herhangi bir haksız kazanım/kullanım tespiti halinde her zaman için Paracık iptali işlemi yapılabilir; aşağıdaki ilgili hükümler ve bunlara göre yapılabilecek işlemler saklıdır.

5.9. Kural olarak, 1 (bir) Paracık, kazanılırken ve kullanılırken 1 (bir) TL değerindedir. Hopi, ilgili Hopi İşyerleri ile o yönde bir anlaşması varsa, Paracıklar’ın değerini artıran Kampanyalar düzenleyebilir ve bu Kampanyalar’dan yararlanma koşullarını belirleyebilir. Belirtilen Kampanya koşulları doğrultusunda mümkün ise, 1 Paracık 1 TL’den daha değerli olacak şekilde kullanılabilir.

5.10. Kazanılan Paracıklar’ın geçerlilik süresi, BNR tarafından bizzat ve/veya ilgili Hopi İşyeri ile anlaşmasına göre daha az veya daha fazla bir süre olarak öngörülmediği takdirde, her bir Paracık'ın kazanıldığı alışverişi takip eden 1 (bir) senenin bittiği takvim ayının sonudur. Bu sürenin sonunda kazanılan Paracıklar geçerliliklerini yitirir ve kullanılamazlar.

5.11. BNR ve Hopi İşyerleri bazı Paracıklar için çok daha kısa kullanım süreleri (örneğin birkaç saat, birkaç gün) öngörebilir ve bunun için Mobil Uygulama içinde belirtilmiş zamana kadar kullanılmayan Paracıklar geçerliliklerini yitirirler ve daha sonra kullanılamazlar.

5.12. Söz konusu geçerlilik süresi bitmeden önce Hopi kullanıcılığı sona eren Kullanıcılar'ın o tarih itibari ile sahip oldukları Paracık bilgisi Hopi sistemlerinde saklanır. Ancak Hopi'den bilgilerinin işlenmemesini veya silinmesini yahut elektronik iletişim yapılmamasını istemiş, yahut Mobil Uygulama’yı cihazlarından kaldırmış ve/veya cep telefonu aboneliğini durdurmuş/iptal ettirmiş/ilgili fonksiyonlarda engellemeler yapmış olan Kullanıcılar tekrar usulünce Kullanıcı olmadıkları ve duruma göre önceki kullanıcılıkları BNR tarafından öngörülen usuller ile teyit edilmediği sürece, söz konusu Paracıklar’ını herhangi bir şekilde kullanamazlar. Bu hallerde Paracıklar geçerliliğini tamamen de yitirebilir.

5.13. Bağlayıcı bir idari kurum kararı, bir mahkeme kararı ya da sair bir hukuki bir gereklilik hali hariç, Kullanıcı hesabında görünmekle beraber henüz kullanılmamış Paracıklar mukabilinde Kullanıcı'ya kısmen veya tamamen bir "para” ödenmesi kesinlikle söz konusu olmayacak, bu ve benzer mahiyetteki nakdi-ayni talepler hiçbir surette ve sebeple kabul edilmeyecektir.

5.14. BNR tarafından aksi uygulamaya alınmadıkça, Paracık "kazanılarak" satın alınan bir Ürün, Kullanıcı tarafından usulünce alındığı Hopi İşyeri'ne iade edilir ve bu iade işlemi Hopi İşyeri tarafından kabul edilir ise;

a) Kullanıcı’nın hesabında yeterli ve geçerli Paracığı varsa, o Ürün için kazandığı Paracıklar, Hopi üzerinden Kullanıcı’dan geri alınır ve Ürün için ödemiş bulunduğu bedel de Hopi İşyeri'nin çalışma esasları ve Kullanıcı ile Hopi İşyeri arasındaki tüketici işleminin mahiyeti ve gerekleri ve tamamen ilgili Hopi İşyeri’nin sorumluluğunda olacak şekilde dahilinde geri ödenir.

b) Kullanıcı’nın hesabında yeterli ve geçerli Paracığı yok ise, ilgili Hopi İşyeri'nce iade konusu Ürün için Kullanıcı’ya geri verilecek bedelden ilgili Paracık karşılığı (parasal-nakdi değeri) düşülerek sadece kalan tutar Hopi İşyeri'nin çalışma esasları ve Kullanıcı ile Hopi İşyeri arasındaki tüketici işleminin mahiyeti ve gerekleri dahilinde ve tamamen ilgili Hopi İşyeri’nin sorumluluğunda olacak şekilde Kullanıcı’ya ödenir.

c) Bir para iadesi söz konusu olmadan iade fişi karşılığında iade edilen Ürünler'de Kullanıcı hesabında o ürünü alırken kazandığı Paracık kadar yeterli geçerli Paracığı varsa, Hopi üzerinden geri alınır ve iade fişi Ürün bedeli tutarında düzenlenir, ancak yeterli geçerli Paracığı yok ise eksik Paracık tutarı mahsup edildikten sonra kalan tutarda düzenlenir. Düzenlenen iade fişi, ilgili Hopi İşyeri'nin bunlara dair esaslarına ve her bakımdan yeni alışveriş zamanındaki Kampanya şartlarına tabi olarak ve tamamen ilgili Hopi İşyeri’nin sorumluluğunda olacak şekilde kullanılır.

5.15. Bazı Hopi İşyerleri’nde Ürün iadelerinde Paracık karşılığı tutar mahsubu hemen yapılmayabilir. Mahsup işlemi daha sonraki bir zamanda, mevcut ve yeni kazanılacak Paracıklar'dan, bir seferde veya peyderpey yapılabilir.

5.16. Hopi ve/veya Hopi İşyerleri tarafından öngörülen özel kazanım/kullanım esasları dahilinde "hediye edilen" Paracıklar bakımından da yukarıda belirtilen işlemler uygulanır.

5.17. BNR tarafından aksi öngörülerek uygulamaya alınmadıkça, Paracık "kullanılarak" satın alınan bir Ürün’ün usulünce ilgili Hopi İşyeri'ne iadesi ve ilgili Hopi İşyeri'nce kabulü halinde; aşağıdaki genel kural ve ilgili diğer Sözleşme şartları saklı kalmak üzere, Kullanıcı'nın söz konusu Ürün’ü satın alırken kullandığı Paracık miktarı Hopi’den Kullanıcı'ya aynen iade edilir. (Varsa satış bedeli ile ilgili işlem de ilgili Hopi İşyeri'nce bu tüketici işlemine dair çalışma esaslarına ve mevzuatına göre yapılır). Kullanıcı iade edilen Paracığını, ilgili şartlara göre halen geçerli ise ve bu şartlar çerçevesinde diğer Kampanyalar'da kullanabilir; geçersiz hale gelmiş Paracıklar ise Kullanıcı'ya iade edilmez.

5.18. Genel kural olarak; Kullanıcı'nın Ürün alışverişinden cayması/iptali/feshi, herhangi bir surette haksız/iyi niyetli olmayan davranışlar ile Paracık kazanımının veya kullanımının tespitinde ve ilgili Ürün bedelinin Hopi İşyeri'nce Kullanıcı'ya iade edildiği tüm hallerde, söz konusu Paracık tutarı (parasal-nakdi değeri) ilgili Hopi İşyeri/İşyerleri veya BNR tarafından Kullanıcı'dan (alışverişte kullandığı kredi kartından, nakden ve sair yasal yöntemler ile) tahsil olunabilir. Tüm bu hallerde, yukarıdaki hakları her halükârda saklı kalmak üzere; Hopi, haksız kazanılmış/kullanılmış Paracıkları iptal (de) edebilir; bu tür Paracık kazanım/kullanımının söz konusu olduğu alışveriş (tüketici işlemi) ilgili Hopi İşyeri'nce iptal-fesih (de) olunabilir. Yukarıdaki düzenlemeler Paracık yerine veya yanı sıra Kullanıcı'ya sağlanan hediye, promosyon, ödül ve benzerleri için de geçerlidir.

5.19. Kullanıcılar’ın kazandıkları Paracıklar’ı bizzat kullanmaları gerekir; başkalarına ait Paracıklar (ve varsa diğer imkanlar) kullanılamaz, aksi halde yukarıdaki ilgili hükümler uygulanır. BNR'nin açıkça duyurarak Hopi'de buna imkan veren bir özelliği kullanıma alması durumunda, bu özellik işlerliğini devam ettirdiği sürece Kullanıcılar sahip oldukları Paracıklar’ını, BNR'nin belirleyeceği şartlar ve esaslar dahilinde -kısmen veya tamamen- sadece diğer Kullanıcılar’a -farklı bir cep telefonu numarasına- devrederek istifade ettirebilirler. Bu takdirde Hopi üyeliği dahilinde ilgili işlem istifade ettiren Kullanıcı tarafından geri dönüşü-iptali mümkün olmayan bir şekilde yapılır; ancak BNR söz konusu Kullanıcılar arasındaki bu işleme hiçbir surette taraf olmaz, bundan kaynaklı maddi-hukuki ihtilaflardan ve herhangi bir mali ve mali olmayan sonucundan hiçbir mesuliyet kabul etmez. İstifade ettirilen Paracığın Sözleşme şartlarına aykırı biçimde veya kötü niyetle kazanıldığı ya da kullanıldığının herhangi bir zamanda herhangi bir surette tespiti halinde, BNR'nin söz konusu Paracıklar’ı iptal etme, ilgili Paracıklar kullanılmış ise (gerek BNR’nin, gerek ilgili Hopi İşyerleri’nin) parasal karşılığını kazanan ve kullanandan talep-tahsil hakkı vardır; BNR ve Hopi İşyerleri’nin diğer akdi-kanuni hakları ayrıca saklıdır.

5.20. Kullanıcı Sözleşmesi’nin yukarıda ve diğer ilgili maddelerinde yer alan özel düzenlemeler saklı kalmak üzere,

a) Paracık kazanılan tarihten itibaren ilgili Paracık bazında belirlenen kullanım süresi geçmiş ve bu süre içinde kullanılmamış olması (belirlenen bu sürede kullanılmayan Paracıklar sonraki herhangi bir döneme devretmez),

b) Paracık kazanılan Ürün alışverişinin herhangi bir surette geçersiz hale gelmesi,

c) Kazanılan Paracık'ın Ürün alışverişinde veya Hopi üyeliği dahilindeki bir başka uygulama çerçevesinde kullanılmış olması,

ç) Paracık’ın haksız (belirlenen genel ve özel şartlara yahut iyi niyet esaslarına uygun olmayan ya da kötü niyetli davranışlar ile) kazanıldığının/kullanıldığının herhangi bir zamanda tespit edilmesi,

d) Mobil Uygulama’nın ilk kurulumu sırasında Kullanıcı tarafından verilen cep telefonu numarasının iptal edilmiş veya değişmiş olması,

e) Mobil Uygulama’nın akıllı cihazdan kaldırılması halinde Paracıklar’ın geçerlilik süresi içinde ve cep telefonu numarası değişmeyecek biçimde aynı veya başka bir cihaza tekrar usulünce kurulmaması,

f) Kullanıcı’nın vefat etmesi veya Mobil Uygulama’yı kullanması mümkün olmayacak bir fiziki veya akli rahatsızlığı (Paracıklar Kullanıcı mirasçılarına veya haleflerine devrolmaz),

g) Kullanıcının BNR’ye (varsa) Mobil Uygulama’nın ilgili özelliklerini kullanarak, Mobil Uygulama’yı cihazından kaldırarak veya BNR'ye ulaşarak Kişisel Veriler’inin sistemden silinmesi isteğinde (bildiriminde) bulunması,

h) Kullanıcı veya BNR tarafından bu Kullanıcı Sözleşmesi'nin herhangi bir neden ile herhangi bir zamanda sona erdirilmesi ya da Kullanıcı Sözleşmesi'nin ilgili hükümlerine göre kendiliğinden sona ermiş sayılması,

hallerinde Paracıklar geçerliliğini yitirir, kullanılamaz ve BNR'den ve/veya Hopi İşyerleri’nden Paracıklar için herhangi bir talepte bulunulamaz.

5.21. BNR'nin haksız Paracık kazanan veya kullanan Kullanıcılar’a karşı ileri sürebileceği akdi-kanuni hakları ve ilgili Hopi İşyerleri’nin Kullanıcılar ile arasındaki tüketici işleminden doğan hakları saklıdır.

5.22. Kullanıcılar’ın Hopi İşyerleri’nde Paracık kazanırken ve kullanırken, bu ve bağlantılı tüm işlemleri ve tutarlarını, ilgili işlem sırasında kontrol etmeleri ve bir yanlışlık var ise Hopi İşyeri’ne bildirmeleri şarttır (Kullanıcılar’ın ilgili fatura vs. işlem belgelerini de gerektiğinde ibraz için muhafaza etmeleri gerekir).

6. Kullanıcıların Hak ve Yükümlülükleri

6.1. Kullanıcılar;

a) Hopi’yi, virüs, truva atları gibi kötü niyetli içerik/fonksiyon barındıran herhangi bir yazılımın veya yazılım parçasının, kodunun Mobil Uygulama ile Site ve ağlarına sızmasına sebep olacak şekilde kullanmamalıdır.

b) Konum, işletim sistemi saati, her türlü cihaz tanımlayıcı bilgi (IDFA-reklam tanıtıcısı-kimliği), UDID, IMEI vs.), üzerinden bağlantı sağladıkları GSM operatörü, cep telefonu numarası/cihaz kodu gibi bilgilerini olduğundan farklı gösterecek şekilde değiştirerek Hopi’yi ve servislerini yanıltmak suretiyle kullanmamalıdır.

c) Hopi sistem ve ağlarının zayıflıklarını ve savunmasız noktalarını test ve tespit edecek ve yine Hopi sistemi ve ağlarının güvenlik ve doğrulama kontrollerini işlevsiz kılacak hiçbir girişimde bulunmamalıdır.

ç) Hopi ve ağları üzerinde fazla yük oluşturacak, Hopi servislerinin kısmen ya da tamamen çalışmasını durduracak veya yavaşlatacak, diğer Kullanıcılar’ın servislerden faydalanmasını herhangi bir surette ve ölçüde engelleyecek yahut sınırlayacak hiçbir girişimde bulunmamalıdır.

d) Mobil Uygulama ve Site’nin altında yatan herhangi bir fikri veya algoritmayı keşfetmeye çalışmamalı, her türlü Hopi yazılım ve parçalarını kısmen/tamamen kopyalamamalı, herhangi bir tersine mühendislik işlemine tabi tutmamalı, kaynak kodlarını dönüştürmemeli, tersine çevirmemeli ve sair surette doğrudan/dolaylı olarak Hopi’nin ve/veya Mobil Uygulama ve Site’nin kaynak kodunu ele geçirmeye ve Hopi'yi başka amaçlar ile kullanmaya ve kullandırmaya teşebbüs dahi etmemelidir.

e) Yukarıda sayılan hallere ek olarak, hiçbir suretle Hopi hesabını yanıltıcı, aldatıcı, sahtecilik veya dolandırıcılık teşkil edecek şekilde kullanmamalıdır. Bu kapsamda Hopi’ye, servis ve uygulamalarına yönelik kötü niyetli bir davranışta veya bu yönde bir teşebbüste bulunmamalıdır.

6.2. İşbu yükümlülüklere aykırı davranışın BNR tarafından herhangi bir surette tespiti halinde, Kullanıcı’ya önceden bir bildirimde bulunulmaksızın Hopi’ye erişimi engellenebilir, Hopi kullanıcılığı askıya alınabilir veya tamamen iptal olunabilir; kazanılmış ve kullanılmış Paracıklar’ı geri alınabilir, kullanılan Paracıklar’ın maddi karşılığı, bu sebeple uğranılan her türlü ve bütün zararlar, bu tür eylemlerin içinde herhangi bir surette yer almış tüm kişilerden talep olunabilir ve haklarında ilgili kanuni tedbir ve yaptırımların uygulanması için yasal yollara başvurulabilir.

6.3. Kullanıcı, işbu Sözleşme ile üstlenmiş olduğu yükümlülüklere aykırı fiili nedeniyle BNR’nin uğrayacağı her türlü zararı aynen tazmin edecek olup; BNR, Kullanıcı’nın Sözleşme’ye aykırı davranışları nedeniyle kamu kurumlarına ve/veya üçüncü şahıslara ödemek zorunda kalabileceği her türlü tazminat, idari/adli para cezaları için Kullanıcı’ya aynen rücu hakkını haizdir.

6.4. Hopi ya da Kullanıcı’nın kendisi tarafından sonlandırılan üyelik hesabına ait her türlü kayıt, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun öngördüğü koşullara tabi olarak BNR tarafından tutulabilecektir; ancak BNR söz konusu kayıtları üyelik sona erdiği andan itibaren silmekte serbesttir. Kullanıcı silinen kayıtlarla ilgili herhangi bir hak veya tazminat talebinde bulunamaz.

6.5. Hopi’de sunulan görsel, yazısal içerik, kişisel kullanım içindir. Hopi’nin içeriğinde yer alan bütün yazıların, grafiklerin, fotoğrafların, videoların, animasyonların, seslerin her hakkı saklıdır; aksi belirtilmedikçe, ticari ya da kişisel amaçlarla, izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz. BNR’nin izni olmaksızın, Hopi’de yer alan herhangi bir unsuru diğer bir mecrada veya internet sitesinde yayınlamak veya link vermek yasaktır.  

7. Gizlilik ve Kişisel Verilerin Korunması

7.1. BNR Kişisel Veriler’i, işbu Kullanıcı Sözleşmesi’ne istinaden işlemektedir. Bu sözleşme ilişkisi kapsamında işlenen Kişisel Veriler ve bu veriler üzerindeki haklarınızla ilgili olarak daha fazla bilgi için “Hopi Üye Aydınlatma Metni”ni ve “Çerez Politikası”nı inceleyebilirsiniz.

7.2. Kullanıcı, işbu Sözleşme’yi imzalarken https://hopi.com.tr/information/aydinlatma-metni  adresinden, Mobil Uygulama ve çağrı merkezi üzerinden her zaman erişebileceği “Hopi Üye Aydınlatma Metni”nde yer alan maddelerin tümünü okuduğunu ve anladığını kabul eder.

8. Sözleşmenin Devri, Kapsamı, Süresi ve Yürürlük

8.1. Bu Kullanıcı Sözleşmesi süresizdir ve Sözleşme’nin muhtelif hükümlerinde belirtilen sona erme hallerinin yanı sıra aşağıdaki hükümlere göre sona erene kadar geçerliliğini muhafaza eder.

8.2. Kullanıcı dilediği zaman BNR’ye yapacağı sözlü veya yazılı bildirim ile, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza ödemeksizin bu Sözleşme’den cayabilir ve yine her zaman aynı şekilde sona erdirebilir (feshedebilir).

8.3. BNR de bu Sözleşme’yi dilediği her zaman, Kullanıcı’ya, Mobil Uygulama üzerinden ve/veya sair iletişim kanallarından bildirerek tek yanlı ve tazminatsız sona erdirebilir. BNR'nin Hopi’ye son vermesi halinde Kullanıcı Sözleşmesi kendiliğinden sona erer. BNR'nin bazı Hopi özelliklerini ve/veya imkanlarını tamamen kaldırması halinde Sözleşme belirtilen özellik ve/veya imkanlar açısından aynı şekilde sona erer.

8.4. Kullanıcı’nın vefatı veya Mobil Uygulama’yı kullanması fiilen mümkün olmayacak bir rahatsızlığı halinde, bunun gibi BNR'nin (kanuni birleşme, bölünme, devrolunma ve devralmalar hariç) kanunen fesih olması ya da tasfiyesi halinde bu Kullanıcı Sözleşmesi kendiliğinden sona erer.

8.5. Sözleşme'nin herhangi bir surette sona erdiği hallerde, Kullanıcı'nın Mobil Uygulama’yı kullandığı süre zarfında edindiği ve kullanmadığı Paracıklar dahil tüm hak ve imkanları kendiliğinden kesin olarak sona erer.

8.6. Sözleşme her ne sebepten ve her ne zaman sona ermiş olursa olsun, Kullanıcı'dan veya BNR'den veya Hopi İşyerleri'nden ve sair ilgililerinden tazminat ve diğer bir ödeme talep edilemez. Ancak BNR'nin ve Hopi İşyerleri'nin, Kullanıcı Sözleşmesi'nin ilgili hükümlerine (özellikle Kullanıcı tarafından haksız Paracık kazanımı/kullanımı maddelerine) göre ve/veya Kullanıcı ile Hopi İşyerleri arasındaki sözlü/yazılı/mesafeli tüketici işlemlerine ve kanuna göre bu Sözleşme'nin sona ermesinden sonra Kullanıcı'ya karşı sahip olduğu hak ve imkanları saklıdır. Kullanıcı’nın da bu Sözleşme'de açıkça belirtilmiş hakları ile ilgili "emredici" mevzuattan doğan hakları mevcut ve geçerlidir.

8.7. Sözleşme'nin sona erdiği hallerde Kullanıcılar’ın cihazlarındaki Mobil Uygulama’yı kaldırmaları gerekebilir; aksi halde Hopi'nin Kullanıcılar’a yapılacak bilgilendirme amaçlı genel ileti-bildirimleri almaya devam edebilirler, ancak bu durum Sözleşme'nin devam ettiği ve Kullanıcı’nın Sözleşme’de belirli hak ve imkanlara sahip olmaya ve/veya kullanmaya devam edebileceği anlamına gelmez.

8.8. Kullanıcı, bu Sözleşme’den doğan hak ve sorumluluklarını üçüncü kişilere devir ve temlik edemez. BNR, bu Kullanıcı Sözleşmesi'nden doğmuş veya doğacak haklarını, alacaklarını, yükümlülük ve sorumluluklarını kısmen veya tamamen üçüncü kişilere devredebilir. Kullanıcı, Sözleşme’nin devrine şimdiden izin verdiğini, devir hallerinde de işbu koşulların geçerli olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

9. Diğer Hükümler

9.1. Genel veya BNR/Hopi İşyerleri/İş Ortakları nezdinde oluşabilecek teknik aksaklıklar, bakım çalışmaları vb. sırasındaki kesintiler, Mobil Uygulama’daki yazılımsal sorunlar, Mobil Uygulama’nın Kullanıcı cihazı ile uyumsuzluğu veya uyumsuz hale gelmesi, elektronik-sesli haberleşme ve iletişimdeki her türlü aksaklık ve kesintiler, yetkili mercilerin emir ve yasaklamaları, emredici kanun hükümlerine uyulması lüzumu, grev-lokavt, halk hareketleri, savaş, deprem, yangın gibi doğal afetler ve diğer inisiyatif dışı haller mücbir sebep sayılır. Mücbir sebeplerden ötürü Kullanıcı cihazının ve/veya herhangi bir veri iletişim fonksiyonunun ve/veya Mobil Uygulama’nın kısmen/tamamen çalışmaması veya Kullanıcı’nın herhangi bir bilgilendirme, özellik, servis ve/veya Kampanya ve imkândan yararlanamaması halinde BNR, Hopi İşyerleri ve İş Ortakları’nın bu sebepten kaynaklı Kullanıcı kayıp ve zararlarından herhangi bir sorumlulukları bulunmamaktadır.

9.2. Mobil Uygulama kullanımında BNR ile Kullanıcı arasında olası uyuşmazlıklarda, belirtilen iletişim kanallarından temas kurulduğunda, BNR Kullanıcı talep ve şikayetlerini memnuniyetle karşılar ve çözümler; çözümün mümkün olmadığı hallerde Kullanıcılar uyuşmazlığın mahiyetine göre kanunen görevli ve yetkili tüm mahkemelere-mercilere, bu cümleden olmak üzere ilgili kanuni parasal sınırlar dahilinde İl-İlçe Hakem Heyetlerine ve aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri’ne ve/veya ilgili İdari Mercilere başvurabilirler.

9.3. Kullanıcı ile Hopi İşyerleri, ve/veya ilgili İş Ortakları arasındaki tüketici işlemlerine ve sair uygulamalarına ilişkin ihtilaflar ise, tabi oldukları mevzuat hükümleri ve varsa anlaşmaları dahilinde yetkili ve görevli mahkeme-mercilerde çözümlenir. Kullanıcı ile Hopi İşyeri ve ilgili kişi ve kuruluşlar arasındaki ihtilafın "Paracık kazanım ve kullanımı" gibi hususlara ilişkin olması durumunda BNR, imkanları ve Hopi'nin işleyiş kuralları dahilinde çözümler.

9.4. İşbu Sözleşmenin geçerliliği, yorumu ve ifası Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına tabidir.

9.5. Kullanıcı tarafından BNR Teknoloji A.Ş.'e yapılacak her türlü şikayet, talep ve diğer bildirimlerin (“Adres: Maslak Mah. AOS 55. Sokak 42 Maslak Sitesi No:4 Kat:9 Kolektif House Sarıyer / İstanbul, Telefon: 0 850 222 05 80, Müşteri Hizmetleri Telefon : 0 850 200 66 88 nolu, E-posta: bnr@hs03.kep.tr /hopi.com.tr”) iletişim ve erişim kanallarından sözlü veya yazılı olarak yapılması gerekir ve yeterlidir; kanunen yazılı olması lazım gelen başvuruların bu şekilde ve usulünce yapılması gerekir (Hopi İşyerleri’ne yapılan başvuru ve bildirimler dikkate ve işleme alınmaz). BNR erişim ve iletişim bilgilerinin değişmesi halinde güncel bilgilerini, ve varsa akden veya kanunen yapması gereken bilgilendirmeleri Mobil Uygulama üzerinden veya sair uygun yöntemler ile Kullanıcılar’a duyurur.

9.6. Bu Kullanıcı Sözleşmesi, BNR sistemlerinde, https://hopi.com.tr/ internet sitesinde ve Mobil Uygulama içerisinde sadece bir "form olarak" yer almakta olup aynı biçimde Kullanıcı cihazındaki Mobil Uygulama’nın Profilim-Ayarlar kısmında (Uygulama cihazdan kaldırılmadığı sürece) mevcuttur; Kullanıcıya "özel" (taraf olarak bilgileri girilmiş) Sözleşme metni gibi bir metin, BNR tarafından sistemlerinde ayrıca muhafaza edilmeyebilecektir.

9.7. Kullanıcılar bu Sözleşme’yi kabul edip etmemekte serbesttir. Kullanıcı Sözleşmesi onaylanmak sureti ile kabul edilmediği -ve/veya istenen bilgiler girilerek aktivasyon işlemleri usulünce yapılmadığı- takdirde Mobil Uygulama-Hopi servisleri (cihaza yüklenmiş veya kurulmuş olsa dahi) kullanılamaz.

9.8. Kullanıcı, Hopi’ye üye olarak, işbu “Hopi Kullanıcı Sözleşmesi”nin tamamını okuduğunu, tüm koşulları anladığını ve onayladığını, Hopi üyeliğine ve hizmetlere ilişkin olarak açıklanan her türlü beyanı ve bu beyanlara uygun davranacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.