Hopi Nedir Banner
Hopi Nedir Banner Mobile
Hopi Nedir Banner Cep Telefonu

Alışveriş

Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne göre Hopi’nle satın aldığın ürünün iade süresi 14 gündür. 14 günlük süre, ürünü kargodan teslim alınan gün başlar.

Hopi'nden yaptığın alışverişlerde değişim yapılamaz. Aldığın ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek, stokta olması halinde yeniden sipariş verebilirsin.

Beğendiğin kampanya ve ürünler Profilim altındaki Listelerim alanında senin için yaratılmış Beğendiklerim listesine otomatik olarak kaydedilir.

Alışveriş sırasında belirlediğin teslimat bilgilerine göre teslimat yapılır, siparişin oluştuktan sonra bilgilerde değişiklik yapılamamaktadır. 

Basılı fatura kullanan dükkanlarda;Ürünü sepetine eklediğinde “Adres Bilgileri” sayfasında “Fatura adresim aynı” seçili olarak gelir.“Fatura adresim aynı” seçeneğini ile devam etmen durumunda ürün ve fatura birlikte gelir.“Fatura adresim aynı” seçeneğini kaldırırsan ürün teslimat adresine, faturan ise ileteceğin adrese gönderilir.E-fatura kullanan dükkanlarda; faturan hesabında kayıtlı mail adresine gönderilir.

İade için kargoya teslim ettiğin, ulaştıktan itibaren iade şartlarını karşılayan, iadesi kabul edilen ürünler için 7 gün içinde iade onaylanır ve tutar iadesi için bankaya bilgi verilir. İadenin kartına yansıma süresi, bankana bağlı olarak değişebilir.

14 gün içinde kullanılmamış, hasar görmemiş ürünleri iade edebilirsin.Kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış ürünlerin iadesi olumsuz yanıtlanır; tarafına geri gönderilir ve ücret iadesi yapılmaz.Ürünler tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ve faturası ile beraber iade edilmelidir.Tek kullanımlık, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim, mayo, bikini gibi ürünler ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.Beyaz eşya (buzdolabı, bulaşık makinesi, çamaşır makinesi, fırınlar [gaz, elektrik, mikrodalga], set üstü ocaklar, aspiratörler, ütüler, vantilatör, ısıtıcılar, soğutucular), televizyon vb. kurulum gerektiren ürünlerin kutuları ürün sana teslim edildikten sonra yalnızca yetkili servis çalışanları tarafından açılmalıdır. Yetkili servis çalışanlarından önce ürünün kutusunun tarafınca açılması halinde ürün garanti kapsamı dışında kalabilir.Ürün yetkili servis çalışanları tarafından açıldıktan sonra üründe herhangi bir hasar/kusur/ayıp tespit edilmesi halinde yetkili servis çalışanlarına detaylı olarak sorunun not edildiği bir durum tespit tutanağı/servis formu/servis raporu doldurtman gerekir.

İptal talebinde en geç 24 saat içinde onaylanır ve para iadesi için ödeme yapmış olduğun bankaya iade bilgisi iletilir. Ücret iadesinin kartına yansıma süresi, bankana bağlı olarak değişebilir.

Yalnızca kredi/banka kartı ve Paracıklarınla ödeme yapabilirsin. Kapıda ödeme ya da havale seçeneği bulunmamaktadır.

"Profilim" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinin durumunu kontrol ettiğinde eğer siparişin “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. İade sürecini uygulamalısın.

Yalnızca kredi/banka kartı ve Paracıklarınla ödeme yapabilirsin. Kredi kartı puanlarını kullanamazsın.

Listelerine kaydettiğin ürünlere "Profil" bölümünün altındaki "Listelerim" alanından ulaşabilirsin.

Listene girdikten sonra çıkarmak istediğin ürünü sola doğru sürükleyip "Sil" butonuna tıklayarak ürünü listeden çıkarabilirsin.

Belirli süre veya belirli satış adedi ile sınırlı ürün kampanyaları bulunmakta. Ürün stokları bittiğinde Hopi’n sana daha fazlasını bulabilmen için markanın kendi web sitesine yönlendirme yapar.

Evet. Sepetine en fazla 10 adet ürün ekleyebilirsin.

Hopi’ni takipte kalarak farklı fırsat ve kampanyalardan faydalanmaya devam edebilirsin. Sürprizlerle dolu anlık kampanyalardan anında haberdar olmak için, bildirimlerini açık tutmayı unutma.

Hopi’ndeki ana kampanya ürünlerinden, ürün bazında maksimum 1 adet satın alabilirsin.

08502006688'den Müşteri Hizmetleri’ne ulaşarak iptal talebini iletmelisin. Siparişlerini yalnızca kargoya verilmeden iptal edebilirsin. Kargoya verilen siparişlerde iptal seçeneği bulunmamaktadır.

Paket hasarlı ise kargonu kesinlikle teslim almamalı ve durumla ilgili 08502006688'den Müşteri Hizmetleri’ne ulaşmalısın.Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysan ve ürün hasarlı ise "Profilim" alnında yer alan “Siparişlerim” listesinden ilgili siparişini seçip, “Sipariş Detayı” sayfasından “İade Et” butonuna basarak, çıkan kod ile kuryeye iadesi için teslim etmelisin. Eksik/hasarlı durumu, kuryeye verdiğin kod ile detay açıklaması ve birkaç fotoğraf ile talebini Müşteri Hizmetleri’ne ulaşarak iletebilirsin. Müşteri Hizmetleri birimimiz talebini inceleyerek en kısa sürede dönüş yapacaktır. Beyaz eşya, TV gibi servis tarafından kurulumunun yapılması gereken ürünler yalnızca yetkili servis çalışanları tarafından açılmalıdır. Yetkili servis çalışanlarından önce ürünün kutusunun tarafınca açılması halinde ürün garanti kapsamı dışında kalabilir.

Ürünlerin teslimat tarihleri, alınan ürüne, satıcıya, kategoriye ve döneme göre değişiklik göstermektedir. Satın aldığın ürünlerin ürün detay sayfasında yaklaşık kargo teslimat süreleri iletilmektedir. Siparişin kargoya teslim edildiğinde uygulamadan bildirim yapılmasına ek olarak, üyelik e-posta adresine ve üyeliğinde kayıtlı telefon numarana SMS ile bilgi iletilmektedir. Kargoya verildikten sonra siparişinin kargo aşamalarını "Profilim" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargonu Takip Et" linkinden takip edebilirsin. Kargo teslimat süreleri dönemsel olarak değişiklik gösterebilir.

"Profilim" alanındaki “Siparişlerim” listesinden ilgili siparişini seçip, “Sipariş Detayı” sayfasından “İade Et” butonuna basarak, iade edilecek ürün/ürünleri ve iade nedeni seçmelisin. Siparişinde aynı üründen birden fazla sayıda varsa adet seçimi yapmayı unutma. Ekranda çıkan kod ile ilgili kargo firmasına, geçerlilik süresi içinde (14 gün) firma adına ücretsiz gönderim yapabilirsin.

Siparişin kargoya teslim edildiğinde bildirimlere ek olarak, üyelik e-posta adresine ve kayıtlı telefon numarana SMS ile bilgi iletilmektedir. Hopi’ndeki, "Profilim" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargonu Takip Et" linkinden takip edebilirsin.

Alışveriş sırasında belirlediğin bilgilere göre teslimat yapılır, sipariş oluşturulduktan sonra değişiklik yapılamamaktadır. Detaylı bilgi için 08502006688'den Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsin.

Hopi’n sana, anlaşmalı markaların linklerinden aradığın ürün ve daha fazlasını bulabilmen için alternatifler sunar, güvenle alışverişini yapabilirsin.

Sadece kişi adına fatura düzenlenebilir.

Ürünlerin, Hopi’n veya anlaşmalı olduğumuz markaların çalıştığı kargo firmaları ile gönderilmektedir. Ürünlerin hangi kargo ile çıkışının yapıldığı bilgisine "Profilim" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargonu Takip Et" linkinden ulaşabilirsin. 

Dükkan ve ürün özelinde zaman zaman “Ücretsiz Kargo” kampanyaları olabilir ancak kampanya dönemi haricinde; dükkan ve ürün özelinde teslimat ücreti ödemesi uygulanmaktadır. Birden fazla dükkandan  olan siparişlerde her dükkan için teslimat ücreti ayrı olarak yansır. Sipariş toplamında tüm dükkanların toplam kargo bedeli ödeme tutarına eklenmektedir.

Profilim altındaki Yorumlarım alanından yorum yapmanı bekleyen ürünleri ve daha önce yaptığın yorumları görüntüleyebilirsin.