2015 yılında bir sadakat programı olarak kurulan Hopi, Türkiye’nin lider mağaza ve moda perakende grubu Boyner’in BNR Teknoloji A.Ş. şirketi tarafından yönetiliyor.

Hopi, 18 milyon kullanıcısı bulunan ve 30 farklı sektörde pazarlama, finans ve reklam teknolojilerini bir araya getiren, sektörünün ilk ve tek ‘müşteri teknolojileri’ şirketi olarak yolculuğuna devam ediyor.

Dijital yolculuğunun odağındaki büyük veri analizi ile süreçlerini yöneten Hopi, kullanıcılarının alışveriş alışkanlıklarına ve ihtiyaçlarına göre aradıkları ürüne en avantajlı tekliflerle ulaşmasını sağlıyor. Aynı zamanda, Paracık programıyla da alışverişin her adımında kazandırıyor.

Dijital cüzdan ile kullanıcılarına kolay ve güvenli ödeme ayrıcalığı yaşatan Hopi, müşteri deneyimini odağına alan, yenilikçi ve avantajlı finansal hizmetler sunuyor. Banka müşterisi olmayan veya alışverişlerinde kredi kartı kullanmak istemeyen Hopililer, Hopipay Kart ile avantajlı ödeme imkânından faydalanabiliyor. Param altyapısı ile sunulan bu kart ile Hopililer online ve fiziksel kanallardaki alışverişlerinden “nakit iade” kazanma fırsatı yakalıyorlar.

Farklı çözümleriyle ezberleri bozan Hopi’nin ödeme hizmetlerindeki son icadı ise Harcamaya Hazır Limit oldu. Kredim altyapısı ile sunulan, “Şimdi Al Sonra Öde” (Buy Now, Pay Later) modeli ile çalışan Harcamaya Hazır Limit; ödemelerinde bankacılık ürünlerini kullanmayan, limit sıkıntısı yaşayan veya mevcut limitlerini kullanmak istemeyen Hopililere, online ve fiziksel kanallarda taksitli alışveriş imkanı sağlıyor. Bunların yanı sıra kullanıcılar vade farksız taksit ve taksit öteleme gibi fırsatlar da elde ediyor. Uçtan uca dijital bir süreçle sunulan ve tüm limitlerine ek olarak verilen bu limit ile kullanıcıların alışveriş deneyimi daha iyi hale getirilirken, Hopi’nin iş ortaklarına da hiçbir entegrasyon yapmadan, fiziki mağazalarında veya online satışlarında kullanabilecekleri yeni bir ödeme opsiyonu sunuluyor.

Hopi, yeni kullanıcı kazanımı, daha fazla trafik, işlem ve gelir artışı ile kampanyalarda daha yüksek etkileşim elde edilmesini sağlayan ‘vazgeçilmez bir iş ortağı’ olarak da öne çıkıyor. Tıkla kazan uygulaması ile pek çok benzer uygulamadan farklı olarak kullanıcılarını iş ortağının web sitesine yönlendiriyor. İş ortakları için sağladığı avantajlarla Hopi, Türkiye’de en geniş marka ekosistemine sahip BNPL (Buy Now, Pay Later) çözümü olarak fark yaratıyor.

Alışverişin her anını, daha satın alma fikri oluştuğu andan itibaren ödüllendirici hale getirmek ve farklı sektörlerde büyümek, rekabette öne geçmek ve yenilikçi iş fikirleri geliştirmek isteyen işletmeler için, “hemen bak hopi'ne..."